Oblasti pokrytia
- zabezpečenie technickej podpory v prvej línii a poradenský servis pre zákazníkov USSK
- preverovanie dopytov, analýza potrieb a špecifických požiadaviek zákazníkov vzhľadom na výrobné možnosti USSK, kvalitu výrobku, balenie a pod.
- realizácia technicko-servisných návštev u zákazníkov pre pochopenie ich požiadaviek na kvalitu a pre pochopenie procesov a postupov spracovávania výrobkov u zákazníkov
- overovanie spokojnosti zákazníkov s produktmi USSK a vývojom kvality za účelom zlepšenia servisu a všeobecného pochopenia potrieb a spokojnosti zákazníkov
- vytváranie blízkeho a dobrého vzťahu a partnerstva so zákazníkmi
- spolupráca so zákazníkmi v oblasti plánovania vývoja technológie výroby, nových produktov a stratégie, usmerňovanie vývoja nových výrobkov, identifikácia oblastí výroby, v ktorých sú nevyhnutné vývoj sortimentu alebo technické zlepšenie a investície v USSK
- informovanie zákazníkov o výrobkoch USSK, propagácia a podpora predaja nových produktov
- získavanie spätnej väzby od zákazníkov o dodávkach a spracovaní nových produktov a riešení
- podporovanie a iniciácia projektov šetrenia nákladov u zákazníkov, navrhovanie vylepšení vlastností produktov, prepravy, skladovania, balenia a pod.
- poradenstvo v oblasti aplikácie našich produktov pre špecifické procesy a účely použitia u zákazníkov
- vypracovanie technických špecifikácií, podmienok a dohôd o kvalite šitých na mieru
- prenos dôležitých informácií smerom od zákazníkov k zodpovedným odborným útvarom USSK
SPOKOJNOSŤ ZÁKAZNÍKA
monitorovanie a overovanie spokojnosti zákazníkov
s produktmi a službami USSK s cieľom zlepšenia a všeobecného pochopenia spokojnosti zákazníkov
analyzovanie údajov o spokojnosti zákazníkov
zistených počas stretnutí so zákazníkmi, z internetového prieskumu a z hodnotení od zákazníkov na základe ich vlastných postupov
vypracovanie akčných plánov
zlepšenia k špecifickým oblastiam nespokojnosti zákazníkov
Riešenie reklamácií a sťažností
- okamžité skúmanie a riešenie sťažností a reklamácií zákazníkov
- preverovanie všetkých skutočností, požiadaviek, technických podmienok, medzinárodne platných noriem daných v príslušných kontraktoch v súvislosti s riešením reklamácií
- inšpekcia vadného materiálu a skúmanie príčin zlyhania
- preverovanie výrobných parametrov a identifikácia potenciálne vadného materiálu s cieľom ochrany zákazníka a zamedzenia strát z dôvodu kvalitatívneho výpadku produktu
- analyzovanie vývoja kvalitatívnych reklamácií a implementácia nápravných a preventívnych opatrení za účelom eliminácie strát v dôsledku nekvality
T E C H N I C K Ý S E R V I S Z Á K A Z N Í K O M