Mestská hromadná doprava v Košiciach sa do predprázdninového rytmu vracia spolu s prvým dňom nadchádzajúceho školského roka, ktorým je 5. september 2005. Potvrdil
Karol Kuzma, vedúci oddelenia dopravnej technológie DPMK, a.s. Dopravári pre železiarov nechystajú žiadne väčšie zmeny. Nové cestovné poriadky sú však pripravené pre tých, ktorí pracujú v
dvanásťhodinových zmenách.
"Z tejto skupiny železiarov, ktorá sa v ostatnom čase rozrástla, evidujeme množstvo pripomienok," uviedol Juraj Palko z úseku
viceprezidenta pre personalistiku a organizáciu. "Zamestnanci sa sťažujú na nedostatočný časový priestor pri striedaní zmien. Preto sme v spolupráci s dopravármi hľadali a i našli riešenie,
ako ľuďom vyhovieť. Tým riešením je päť minút, o ktoré urýchľujeme príchod spojov do Vstupného areálu U. S. Steel Košice a o rovnaký čas posúvame odchod."
Zmeny v cestovných poriadkoch nadobúdajú platnosť od 1. septembra 2005. Ide o linky MHD č. 26, R1, R2, R3, RA4, RA5 a RA6 pri dovoze na osemnástu hodinu a odvoze
po osemnástej hodine (denne). "Všetky spoje budú prichádzať do vstupného areálu o päť minút skôr - príchody v rozmedzí 17.30 až 17.32 hod. a odchádzať z areálu o päť minút neskôr - odchody
budú v rozmedzí 18.28 až 18.30 hod.," informoval J. Palko. "Na tieto zmeny nadväzuje aj cestovný poriadok vnútrozávodnej dopravy. Pokiaľ ide o Slovenskú autobusovú dopravu, všetky
spoje, až na Skároš, Trstená, ostávajú bez zmeny. Spomínaný spoj bude mať príchod do areálu spoločnosti o 17.25 hod. Cestovný poriadok Železničnej dopravy sa nemení."
Konkrétne časy odchodov uverejňujeme v dnešnej Oceli východu a cestujúci ich nájdu aj vo výveskách na zastávkach mestskej hromadnej dopravy a na výveskách
vnútrozávodnej dopravy.
Čistý zisk za tretí štvrťrok 2024 vo výške 119 miliónov USD alebo 0,48 USD na zriedenú akciu.