Boli ste už v Medzeve? Rozhodne sa tam oplatí ísť
"Bolo tu vynikajúco, či už strava alebo ubytovanie... Veľmi sme si odpočinuli... Potešila nás nová sauna. Je super!" Alebo: "Radi tu znova
prídeme..." Aj takéto postrehy zaznamenali do dotazníka mapujúceho spokojnosť zákazníka s úrovňou poskytovaných služieb rekreanti v Medzeve. "Na obľúbený víkendový pobyt som
prišiel do Medzeva s rodinou, kolegami a priateľmi, " necháva sa zasa počuť Richard Durkáč, ktorého sme oslovili len niekoľko dní po tom, čo sa z neho vrátil. "So
službami sme veľmi spokojní, pretože tam vládne rodinná atmosféra, obsluha je veľmi priateľská a ochotná ponúknuť rôzne služby. Moja rodina obľubuje prechádzky po okolí, kvituje možnosť využívať
detské a futbalové ihriská, saunu a večer hlavne kolkáreň a stolný tenis. Nenudili sme sa, preferujeme aktívny odpočinok. Chcem pochváliť výbornú domácu stravu a priaznivé ceny. Mne osobne chýba
len posilňovňa."
Ktorého z prevádzkovateľov podobných zariadení by takéto ohlasy na služby nepotešili? Personálu v rekreačnom a doškoľovacom stredisku v Medzeve sa pozitívnych reakcií
od hutníkov, ktorí tu strávili víkend, absolvovali športový deň svojho úseku či týždenný letný pobyt, dostáva plným priehrštím. Tí, ktorí okúsili pekné a tiché prostredie, priam domácku stravu a
pohostinnosť, sa sem veľmi radi vracajú a vychutnávajú si zaslúžený oddych aj so svojimi rodinami. Podstatné pritom je, že takúto príležitosť majú všetci košickí oceliari bez rozdielu. Bývalé
rekreačné zariadenie vysokopeciarov, dnes spadajúce pod riadenie útvaru generálneho manažéra pre zabezpečenie a rozvoj ľudských zdrojov, je totiž už vyše dva roky otvorené pre všetkých. Stačí sa
len podľa nového systému na príslušnom oddelení Servis ľudských zdrojov prihlásiť a rezervovať si konkrétny termín vašej víkendovky či týždennej letnej rekreácie. Hoci aj hneď. A ak tu chcete
osláviť spolu so svojimi priateľmi či blízkymi svoje životné jubileum, alebo usporiadať rodinnú hostinu, nič tomu nebráni.
"Nový systém rezervácie na individuálne rekreácie zamestnancov, športové dni organizačných útvarov či iné osobné podujatia sa mimoriadne osvedčil,"
konštatuje vedúca strediska Emília Rohúnová. "O tom, že sa naše stredisko stalo ľahšie prístupným všetkým zamestnancom spoločnosti svedčí aj fakt, že až deväťdesiat percent hutníkov -
našich klientov ho v posledných dvoch rokoch navštívilo po prvýkrát." Mimoriadne obľúbenými sa stali, najmä vlani, športové dni organizačných úsekov, ktoré začínajú vždy v máji. Zúčastnilo
sa na nich 3 158 zamestnancov, to znamená o 689 viac ako v roku 2007. Pracovné porady a školenia tu absolvovalo počas dvoch uplynulých rokov spolu 3 682 účastníkov, Medzev si za miesto víkendového
pobytu v rovnakom období zvolilo 6 027 hutníkov a ich rodinných príslušníkov, týždňového pobytu 2 595 rekreantov z košickej oceliarne.
"Aj v takých, ako sa hovorí nepopulárnych mesiacoch, akým je február," poznamenáva E. Rohúnová, "záujem o víkendové pobyty
neutícha. Minulý mesiac sme zaznamenali 92,5-percentnú vyťaženosť počas piatkov, sobôt a nedieľ. Pre porovnanie, vo vlaňajšom februári to bolo 57,2 percenta."
Vlani prešlo stredisko niekoľkými modernizáciami, ktorých cieľom bolo spríjemniť a zatraktívniť chvíle oddychu jeho návštevníkom. "Rekonštruovali sme novú
budovu, v ktorej sme vymenili nábytok, uložili plávajúcu podlahu, zadovážili televízory a chladničky, oplotili futbalové ihrisko, prestavali starú kotolňu na šatne, vo všetkých izbách sme
namontovali požiarne hlásiče," vymenúva časť aktivít vedúca.