On-line prieskum spokojnosti ukázal naše prednosti oproti konkurencii
V uplynulých dňoch vyhodnotili kolegovia z útvaru Generálneho manažéra pre technický servis zákazníkom USSE každoročný prieskum spokojnosti našich zákazníkov. A výsledky sú viac než potešujúce. Prostredníctvom on-line prieskumu zisťovali, ako sú zákazníci spokojní s kvalitou našich výrobkov a s poskytovanými službami. Mali ich ohodnotiť známkami od 1 (najlepšie) až po 5 (najhoršie). Spätnú väzbu získali od 96 percent oslovených respondentov, čo je historicky najvyššie číslo. Spokojnosť zákazníkov s plochými valcovanými plechmi, ktoré tvoria gro nášho výrobkového portfólia, sa vyšplhala až na známku 1,77.
Ide o historicky najlepšie hodnotenie od začiatku realizácie takýchto prieskumov spokojnosti. Potešiteľné tiež je, že až 52 percent zákazníkov nás považuje za lepších ako konkurenciu. V minulom roku to bolo napríklad iba 36 percent. Čo sa týka servisu, najlepšie hodnotenia sme získali v oblastiach obchodná podpora, technický servis a riešenie problémov. Výsledky mimoriadne potešili aj generálneho manažéra pre technický servis zákazníkom USSE Viliama Gašpara: „Pozitívna spätná väzba od našich zákazníkov je jasným signálom, že sme sa vydali na správnu cestu. Obzvlášť veľkú radosť mám z hodnotenia v oblasti servisu. To je skutočne niečo, čo nás výrazne odlišuje od našej konkurencie.“