Pozrite si rekapituláciu Veľkej súťaže aj v krátkom videu:
Veľká súťaž sa už skončila, ceny sú rozdané. Pozrime sa spolu na fakty a čísla, ktoré s ňou súviseli.
Účasť
Celkový počet vyplnených formulárov v 12 kolách Veľkej súťaže cez web bol 80 611. Aspoň 6 x správne museli odpovedať tí zamestnanci, ktorí chceli vyhrať VW Touareg. Plus museli spĺňať aj ďalšiu podmienku, aby v čase žrebovania boli zamestnancami spoločnosti. Spolu ich teda bolo do žrebovania o hlavnú výhru zaradených 4 383. Najvyššia účasť bola v 7. kole, keď bolo do žrebovania zaradených 4 811 železiarov.
Boli otázky ťažké?
Kto si pozorne pozrel video k súťažnému kolu, alebo si prečítal článok v Oceli východu, mohol na súťažné otázky odpovedať bez problémov. Aspoň raz správne odpovedalo 6 820 zamestnancov a smolu malo 51, ktorí odpovedali vždy iba nesprávne. Najviac nesprávnych odpovedí poslal jeden zamestnanec, ktorý sa ani po 73 pokusoch „netrafil“ do správnych odpovedí v 2. kole Veľkej súťaže. Priemerne to bolo 26 zamestnancov, ktorí poslali v každom kole len nesprávne odpovede.
Mám väčšiu šancu na výhru?
Takto zrejme uvažovali viacerí zamestnanci, ktorí posielali v každom kole množstvo správnych odpovedí. Napriek častým upozorneniam, že do žrebovania môže byť zaradený každý, kto odpovie správne, iba raz. Absolútneho rekordéra sme mali v 6. kole súťaže, ktorý poslal 683 správne vyplnených odpovedí.
Ťažko povedať, koľko času strávil tento zamestnanec posielaním odpovedí. Vyplniť odpovede na otázky 683 krát mohlo odhadom zabrať 683 minút a teda viac ako 11 hodín!!! Ak by stihol raz odpovedať do 30 sekúnd, aj tak by mu to zabralo viac ako 5 hodín!
Ceny
Počas 12 kôl Veľkej súťaže sme výhrou potešili 436 železiarov. Nových majiteľov majú 4 autá, elektroniku si do bytu zakúpilo 8 výhercov, radiátory v byte či dome už vymenili, alebo sa na výmenu chystajú 4 výhercovia. Menšie ceny – kupóny FRESH v hodnote 50 eur vymenilo za potraviny 60 výhercov a balíčky s reklamnými predmetmi určite potešili 360 železiarov.
Pozrime sa teraz, aké šťastie mali v žrebovaniach muži a ženy a aké zamestnanci U. S. Steel Košice verzus zamestnanci dcérskych spoločností.
AUTÁ: tri autá vyhrali muži, VW Touareg vyhrala žena, všetci sú zamestnancami U. S. Steel Košice
KUPÓNY NAY: 6 kupónov v hodnote 500 eur získali muži, 2 kupóny žena, všetci sú zamestnancami U. S. Steel Košice
KUPÓNY KORAD: 4 kupóny v hodnote 800 eur získali muži, traja sú zamestnancami U. S. Steel Košice a jeden je z dcérskej spoločnosti Ferroenergy
PERMANENTKY HC KOŠICE: 19 permanentiek získali muži, 5 permanentiek ženy, všetci z U. S. Steel Košice
OSTATNÉ CENY (kupóny FRESH a reklamné balíčky): spolu ich bolo 420. Porovnanie muži a ženy je v prospech mužov 354 : 66. Z celkového spomínaného počtu 420 bolo z U. S. Steel Košice 386 výhercov a 34 sú zamestnancami dcérskych spoločností.
Z celkového počtu všetkých výhercov bolo 362 (83 percent) mužov a 74 (17 percent), žien, čo štatisticky takmer kopíruje počet mužov a žien, ktorí pracujú v U. S. Steel Košice. Aktuálne tvoria ženy z celkového počtu zamestnancov 15 percent.