Podnikové noviny spoločnosti U. S. Steel Košice Oceľ východu naplno zabodovali v jedenástom ročníku prestížnej súťaže komunikácie korporačných médií Podnikové médium
roka 2013, ktorú vyhlásili Klub podnikových médií a Slovenský syndikát novinárov. Na slávnostnom vyhodnotení súťaže, ktoré sa uskutočnilo 20. mája 2014 v štúdiu Olympia Divadla Nová scéna v
Bratislave, im udelili v kategórii Podnikové noviny prvé miesto. Rozhodla o tom šesťčlenná porota zložená z novinárov, zástupcov PR agentúr a mediálnych poradcov. Titul Podnikové médium roka
získala Oceľ východu už po šiesty raz, tri razy v súťaži obsadila druhú priečku a dva razy tretiu, vlani k úspechom pribudla špeciálna cena Podnikové médium desaťročia.
Riaditeľka súťaže Monika Kozelová vyzdvihla dôležitosť podnikových médií, ktoré prinášajú osoh tak vydavateľovi, ako i čitateľovi a prispievajú k
zvyšovaniu korporačnej komunikácie, a označila aktuálny ročník súťaže za rok nováčikov a kvality. "Úloha poroty bola aj preto pri posudzovaní komplexnej vyváženosti médií a ich zásahu na
čitateľov naozaj veľmi ťažká," konštatovala pred udeľovaním ocenení. V jedenástom ročníku súťaže sa o ne usilovali tvorcovia podnikových médií spolu s vydavateľmi v deviatich kategóriách,
a to Podnikové noviny, Podnikový magazín - interná komunikácia, Podnikový magazín - externá komunikácia, elektronické médiá a audiovizuálna prezentácia, WWW stránky a intranet, Printové médiá
neziskových, rozpočtových a štátnych organizácií, Podniková brožúra, Podnikový kalendár a Voľné formy.
Certifikát umožňuje Oceli východu používať titul Podnikové médium roka 2013 ako najlepšie podnikové médium v kategórii Podnikové noviny do 20. mája 2015.
Čistý zisk za tretí štvrťrok 2024 vo výške 119 miliónov USD alebo 0,48 USD na zriedenú akciu.