U. S. Steel Košice sa v prvom polroku prezentovala na dvanástich výstavách a veľtrhoch
|
Miroslav Maďar (uprostred) prevzal na veľtrhu v Poznani cenu Huty Pokoj za dlhoročnú spoluprácu. Vľavo Milan Malík, riaditeľ pre predaj Poľsko, vpravo Martin Mesarč, vedúci obchodnej
skupiny Poľsko.
|
|
Poznaň, Moskva, Berlín. V týchto troch mestách sa U. S. Steel Košice prezentovala v uplynulých dňoch na medzinárodných veľtrhoch. V prvom polroku sa
oceliarska spoločnosť propagovala na dvanástich podujatiach tohto typu.
METALFORUM 2005
Medzinárodný veľtrh hutníctva, strojárstva a technológií METALFORUM 2005 sa uskutočnil v dňoch 20. - 23. júna 2005 v poľskej Poznani. "Expozícia U. S. Steel
Košice," informovala Soňa Drončková z obchodnej propagácie, "propagovala sortiment výroby huty a bola miestom stretnutí zamestnancov úseku viceprezidenta pre predaj a marketing s potencionálnymi
zákazníkmi i obchodnými partnermi.
Veľtrhu sa okrem Slovenska zúčastnili vystavovatelia z ďalších jedenástich krajín sveta - Francúzska, Nemecka, Českej republiky, Talianska, Ruska, Švédska,
Luxemburska, Moldavska, Ukrajiny, Litvy a samozrejme organizátorskej krajiny Poľska. Pre našich obchodných partnerov a hostí sme počas veľtrhu pripravili v poradí už štvrtý ročník Večera pre
obchodníkov." "Poľsko," konštatoval generálny manažér pre stredoeurópsky región Miroslav Maďar, "patrí medzi kľúčové regióny predaja U. S. Steel Košice. Aj počas výstavy sme
zaregistrovali zvýšený záujem potenciálnych klientov. S potešením môžeme konštatovať, že za prvý polrok 2005 sa nám podarilo na tomto teritóriu, aj napriek zložitej situácii na trhu, dosiahnuť
historický rekord v predaji plochých valcovaných výrobkov. V tomto trende chceme pokračovať aj naďalej."
CWIEME 2005
V rovnakom termíne sa v Berlíne konal 10. ročník medzinárodného špecializovaného veľtrhu CWIEME (Coil Winding, Insulation and Electrical Manufacturing Exhibition). Ako
uviedla Zuzana Demčáková z obchodnej propagácie, na veľtrhu sa prezentovalo 388 vystavovateľov z tridsiatich krajín sveta. Samostatnú prezentáciu izotropných plechov pre elektrotechniku mala na
ploche 32 m2 už po štvrtý raz U. S. Steel Košice. Mnohí súčasní, ale i potenciálni zákazníci uvítali možnosť priameho kontaktu s prítomnými zástupcami firmy - manažérmi marketingového
servisu, manažérmi predaja dynamo materiálu, CTS a zástupcom Centra pre ekonomický rozvoj, ktorí im poskytli informácie z oblasti výroby a technológie i o súčasnom výrobnom sortimente a o
možnostiach dodávok.
"V našom stánku, ale i u našich súčasných a možných budúcich zákazníkov sa uskutočnilo množstvo obchodno - technických rokovaní, realizovali sme tiež viacero
prieskumov trhu s izotropnými plechmi," povedal marketingový manažér Ladislav Saučin. "Najviac sa o naše dynamoplechy zaujímali domáci nemeckí návštevníci, ale i návštevníci z Poľska, Talianska,
Turecka, Holandska, Maďarska, Indie, Japonska, Kórei, ale i Bieloruska, Bulharska a iných krajín. Z marketingového hľadiska hodnotíme výstavu ako úspešnú a našu účasť na nej i do budúcnosti ako
užitočnú, pretože sa nám podarilo nadviazať množstvo nových kontaktov s potencionálnymi zákazníkmi, ale i získať cenné poznatky o zámeroch našej konkurencie a o vývoji a smerovaní európskeho trhu s
izotropnými plechmi."
TUBE RUSSIA 2005
Veľtrh TUBE je najvýznamnejšou výstavou zameranou na výrobu, spracovanie a použitie rúr v Európe. Koná sa každoročne, striedavo v Moskve (nepárne roky) a nemeckom
Düsseldorfe (párne roky). Informoval Vladimír Vavrík z obchodnej propagácie. "Na moskovskom veľtrhu sa tradične stretli výrobcovia, spracovatelia, obchodníci a odborná verejnosť nielen z Ruskej
federácie, ale aj z krajín SNŠ a EÚ. Tento rok (21. - 24. 6.) to bolo 460 vystavovateľov z 32 krajín, z nich vyše polovica zo zahraničia. Naša spoločnosť sa zúčastnila veľtrhu v Moskve po druhý
raz. Využila tak možnosť nielen predstaviť špirálovo zvárané rúry, ale i získať nové neoceniteľné poznatky o požiadavkách trhu, o predpokladanom smerovaní vývoja a v neposlednom rade i o zámeroch
našej konkurencie na tomto území. Ruský trh so 130 miliónmi spotrebiteľmi, 7,1-percentným rastom HDP, zlepšujúcimi sa ekonomickými ukazovateľmi a s takmer nevyčerpateľnými zdrojmi, predstavuje
veľkú výzvu pre okolité podnikateľské subjekty."
ZA ŠESŤ MESIACOV DVANÁSŤ VÝSTAV A VEĽTRHOV
Košická oceliareň sa v uplynulých šiestich mesiacoch zúčastnila na dvanástich výstavách a veľtrhoch doma i v zahraničí. "V oblasti propagácie radiátorov patrili medzi
najúspešnejšie veľtrh v Rumunsku - ROMTHERM a na Slovensku RACIOENERGIA. Obrovský záujem o naše obalové plechy sme zaznamenali na veľtrhu METPACK v nemeckom Essene i na veľtrhu CWIEME v Berlíne
zameranom na dynamoplechy," hodnotil doterajšie výsledky František Helfen, vedúci oddelenia Obchodná propagácia.
"Už teraz začíname pripravovať druhý polrok, v ktorom budeme prezentovať U. S. Steel Košice na pre nás najväčšej akcii, Medzinárodnom strojárskom veľtrhu v
Brne, ktorý sa uskutoční netradične, až začiatkom októbra. Expozícia U. S. Steel Košice bude na ploche 350 metrov štvorcových. Okrem nášho výrobného programu budeme veľkú pozornosť
venovať možnostiam investovania na východnom Slovensku a v okolí Košíc. V úzkej nadväznosti na brniansky veľtrh sa predstavíme aj na výstave TECH-EXPO v Košiciach. Sprievodným programom tejto
výstavy bude konferencia o investovaní na východe. Rok by sme mali ukončiť na veľtrhu FAB - FORM v Norimbergu v Nemecku, ktorý bude v poradí osemnástym veľtrhom, na ktorom sa v tomto roku naša
spoločnosť zúčastní."