Vyhľadávanie:

S novinkou pricestovali aj Košičania

S novinkou pricestovali aj Košičania

Radiátory KORAD úspešne reprezentovali USSK na veľtrhu ISH vo Frankfurte

Od 6. do 10. marca viedli kroky špecialistov, technikov a obchodníkov v oblasti vykurovania, klimatizácie, bazénov a energeticky úsporných stavieb, na veľtrh ISH 2007 do Frankfurtu. Na podujatie, na ktorom sa zúčastnilo takmer 2400 vystavovateľov z 58 krajín sveta, bolo zvedavých 200 tisíc návštevníkov. Kvalitou a špičkovými službami sa frankfurtský veľtrh radí k najkvalitnejším vo svete. Zároveň poskytuje hodnotné sprievodné programy - prednášky, konferencie a tlačové besedy pre odbornú verejnosť.

Spoločnosť U. S. Steel Košice sa v Nemecku predstavila novou expozíciou, ktorú bude možné vidieť v rôznych dispozičných priestorových obmenách na všetkých výstavách v priebehu roka. Nosným materiálom expozície je modrý akrylát v spojení s najnovším hliníkovým konštrukčným materiálom. Grafika stánku je realizovaná v súlade s novou vizualizáciou katalógov a prospektov.

"Pre každého, kto pracuje v oblasti vykurovacej a sanitárnej techniky, je možnosť zúčastniť sa na tomto podujatí veľkou školou," povedal po návrate Ján Seman, obchodný riaditeľ pre predaj radiátorov. "ISH Frankfurt je už desaťročia top výstavou v tejto oblasti na svete. Každý prichádza na "svetlo" s tým najnovším, čo vyvinul za ostatné dva roky. Je to veľká súťaž tovaru, výstavných priestorov, ako aj rôznych foriem prezentácií, slúžiacich na upútanie pozornosti návštevníka. Okrem zdroja informácií je ISH Frankfurt jednou z posledných veľkých príležitostí získať nových zákazníkov. Stretáva sa tam odborná verejnosť prakticky z celého sveta, a to tak z trhov vyspelých, ako aj trhov nachádzajúcich sa v pionierskej rozvojovej fáze, ktorých je však čoraz menej. Absolvovali sme množstvo zaujímavých rokovaní, ktoré budeme analyzovať a reagovať na ne. Vo vzťahu k ich množstvu, ako aj intenzite záujmu niektorých z nich, predpokladáme, že po ISH by portfólio našich zákazníkov mohlo byt znovu bohatšie o nové meno, resp. mená."

S novinkou odcestovali do Frankfurtu samozrejme aj Košičania. "Predstavili sme systém prichytávania bočných a horných ochranných krytov, ktorý zabezpečuje väčšiu tuhosť krytovania. Táto inovácia zlepšila aj celkový vzhľad radiátora, čo pozitívne hodnotili aj návštevníci nášho stánku," informoval Ivo Gajdoš, vedúci manažér pre strategické trhové plánovanie. "Mali sme možnosť porovnať úroveň panelových radiátorov lídrov na európskom trhu, a to hlavne firiem Vogel & Noot, Purmo, Korado, Kermi, Buderus, Stelrad a Henrad s našimi radiátormi KORAD. Nezaznamenali sme žiadne výrazné technické rozdiely. Výrobcovia sa sústreďujú najmä na zlepšovanie krytovania radiátorov. Firma Stelrad vystavovala napríklad radiátory s oblými krytmi. Spolu s Koradom priviezli ukázať aj pozinkované radiátory so zvýšenou protikoróznou odolnosťou, určené hlavne do kúpeľní a k bazénom. Ak ide o porovnanie sortimentu výrobkov, môžeme konštatovať, že technická úroveň našich radiátorov je porovnateľná s konkurenciou."

Ďalšie články

EÚ potrebuje odolné a silné podniky

Tesne pred začiatkom maďarského predsedníctva Európskej únie, ktoré začalo v júli, sa stretli v Budapešti európski zamestnávatelia združení v BusinessEurope, aby rokovali o konkurencieschopnosti a odolnosti európskych podnikov. Republikovú úniu zamestnávateľov reprezentoval na tomto stretnutí jej prezident Miroslav Kiraľavarga.

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...