Spoločensky zodpovedné podnikanie na východnom Slovensku. Skutočnosť alebo mýtus? Téma, nad ktorou sa minulý týždeň v utorok, 21. septembra 2010, zamýšľali v Košiciach
podnikatelia, zástupcovia firiem, predstavitelia mimovládnych organizácií, miestnych samospráv i lokálnych médií. Na pracovnom posedení, ktoré pripravila Karpatská nadácia v rámci projektu Spoločne
a zodpovedne, financovaného z Nórskeho finančného mechanizmu a štátneho rozpočtu SR, diskutovali navzájom nielen o výhodách, možnostiach a príležitostiach, ktoré koncept spoločensky zodpovedného
podnikania prináša, ale aj o tom, prečo a ako je potrebné o ňom hovoriť verejne.
So svojimi poznatkami a skúsenosťami z jeho uplatňovania v praxi sa prostredníctvom panelovej diskusie podelili viacerí hostia. Vrátane Ľubomíry
Šoltésovej, manažérky pre vzťahy s médiami U. S. Steel Košice, ktorá plénu priblížila jednotlivé aspekty firemnej zodpovednosti charakterizujúce košickú oceliareň. Zvláštnu
pozornosť venovali účastníci podujatia skupinovým diskusiám, v ktorých rozoberali problematiku a úskalia komunikovania o zodpovednom podnikaní prostredníctvom médií, firemnej zodpovednosti v čase
krízy i jej budúcnosti na východnom Slovensku.
Čistý zisk za tretí štvrťrok 2024 vo výške 119 miliónov USD alebo 0,48 USD na zriedenú akciu.