Električka DMPK vo farbách USSK
U. S. Steel Košice má svoju električku. Aj keď nie doslova. Do firemných farieb iba "obliekla" jedno z vozidiel Dopravného podniku mesta Košice. Reklamná
električka, ktorá sa na trati objavila po prvý raz vo štvrtok, 8. februára, upriamuje pozornosť na špičkový produkt košických oceliarov - radiátor KORAD.
"Na trhu s radiátormi je v súčasnosti veľký konkurenčný boj," povedal generálny manažér pre marketing a strategický plán U. S. Steel Košice
Július Lang. "Vysoká kvalita produktu a konkurencieschopné ceny sú samozrejmosťou. Výrobcovia preto hľadajú rôzne formy ako osloviť a upútať spotrebiteľov. Využívajú pritom rozličné formy
propagácie - veľkoplošné pútače, reklamy v televízii, inzerciu v časopisoch, prezentačné dni, ale i reklamu na dopravných prostriedkoch - autobusoch, električkách, lietadlách. Pracujeme s nimi i
my, aj keď reklamu na električke sme využili po prvý raz. Verím, že tento spôsob propagácie posilní dobré meno značky KORAD a prispeje k zvýšeniu predaja radiátorov nielen v okolí Košíc, ale i v
ostatných regiónoch Slovenska." Toto predsavzatie našich obchodníkov budú možno v budúcnosti podporovať pohyblivé reklamy aj v ďalších mestách Slovenska.
Autorom výtvarného návrhu košickej reklamnej električky je Vladimír Vavrík z oddelenia obchodnej propagácie U. S. Steel Košice.