Už tento piatok, 11. apríla, rozkvitnú ulice v mestách i obciach na Slovensku žltými narcismi, kvietkami nádeje, symbolmi boja proti rakovine. Cieľom 12. ročníka Dňa
narcisov, najznámejšej verejnej finančnej zbierky organizovanej Ligou proti rakovine, ktorej top partnerom je aj v tomto roku spoločnosť U. S. Steel Košice, je upriamiť pozornosť
verejnosti na to, že s onkologickým ochorením sa denno-denne stretáva čoraz viac ľudí a že starostlivosť o vlastné zdravie, zdravý životný štýl a prevenciu je mimoriadne dôležitá a
nevyhnutná.
Košická pobočka Ligy proti rakovine, ako konštatovala na včerajšom stretnutí s novinármi jej predsedníčka Mária Wagnerová, eviduje z roka na rok vyšší
počet aktivistov, ktorí pomáhajú počas Dňa narcisov. "Mimoriadne nás teší, že sa do jeho organizovania hlási stredoškolská mládež, ale i základné, ba dokonca aj materské školy,"
informovala. V tomto roku, dodala, je na piatok pripravených 45 tisíc umelých a osem tisíc živých žltých kvietkov. S narcisom na klope kabáta bude mať každý v tento deň vstup do košických múzeí a
galérií zdarma. Žiadne iné mesto na Slovensku sa takouto aktivitou nemôže pochváliť.
Aj v areáli U. S. Steel Košice budete môcť v piatok stretnúť skupiny aktivistov spolu s dobrovoľníkmi z radov zamestnancov košickej oceliarne. Spoznáte ich
ľahko. Podľa zelenožltej pokladničky s odkazom kampane, žltej šerpy s modrým nápisom Deň narcisov 2008, na ktorej nebude chýbať identifikačné číslo. Vlani dali hutníci dokopy bezmála 95 tisíc
korún, najviac v doterajšej histórii organizovania Dňa narcisov. Pomôžme dobrej veci aj tentoraz.
Čistý zisk za tretí štvrťrok 2024 vo výške 119 miliónov USD alebo 0,48 USD na zriedenú akciu.