Korporačné kampane BOZP sa už stali pravidlom
Minulý týždeň v pondelok sa začala nová kampaň pod názvom „Nenechajme sa prekvapiť ohňom ani ľadom“. Do kampane je zapojený nielen úsek GM pre bezpečnosť a hygienu, ale aj úsek GM pre ochranu a Závodný hasičský útvar.
Kampaň, ktorá slúži na pripomenutie hlavných pravidiel, zásad či postupov v oblasti protipožiarnej ochrany, prevencie závažných a smrteľných úrazov, ale aj zimnej pripravenosti či zásad bezpečnosti počas sviatočných dní, či už v práci alebo doma, bude trvať do 8. januára 2021.
Témy sa budú meniť v dvojtýždňových intervaloch a v závere každej bude nasledovať zhodnotenie aktivít na úrovni celej korporácie.
V októbri to budú témy zamerané na požiarnu ochranu a požiarnu prevenciu. Novembrovej kampani bude dominovať príprava na zimu a prevenciu závažných a smrteľných úrazov. Začiatkom decembra bude kampaň zameraná na prevenciu rizík súvisiacich s obdobím sviatkov a záver roka bude patriť zhrnutiu a následnému sebahodnoteniu.
Aké očakávania sú od tejto kampane sme sa opýtali Vladimíra Manicu: „Tak ako všetky kampane, aj táto je najmä o udržiavaní povedomia, ostražitosti v spomínaných oblastiach. Sme si vedomí, že mnohé témy sa pravidelne opakujú, no je to tak zámerne. Bezpečnosť práce nie je záležitosť jedného krátkeho momentu, ale musí byť trvalým a zodpovedným prístupom.“