Ako sme už informovali, v utorok večer 25. apríla 2006 v Zrkadlovej sieni Primaciálneho paláca v Bratislave vyhodnotili tretí ročník súťaže Podnikové médium
roka 2005. Jej organizátormi bol Klub podnikových médií pod odbornou garanciou Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Cyrila a Metoda v Trnave a pod záštitou Ministerstva hospodárstva
SR.
Do tretieho ročníka sa prihlásilo 61 redakcií z celého Slovenska, ktoré súťažili v ôsmich kategóriách. V kategórii podnikových novín prvenstvo získal týždenník
spoločnosti USSK Oceľ východu, ďalšie prvenstvo organizátori súťaže udelili podnikovému kalendáru USSK Maliarsky plenér, ktorého autorkou je členka tímu Ocele východu z útvaru Vonkajšie vzťahy USSK
Jana Šlosárová. Víťazstvami v súťaži Oceľ východu aj Maliarsky plenér získali oprávnenie používať certifikát, logo a titul Podnikové médium roka. Na snímke tím redakcie Ocele východu zľava
Magdaléna Fecurková, Jana Šlosárová, Iveta Fialová, riaditeľ pre Vonkajšie vzťahy Ján Bača, Milan Katunský, Kamila Demková, Zuzana Kitková a Zuzana Kottlerová z mediálneho tímu Vonkajších vzťahov,
ktorá sa aktívne podieľa aj na tvorbe Ocele východu.
Čistý zisk za tretí štvrťrok 2024 vo výške 119 miliónov USD alebo 0,48 USD na zriedenú akciu.