|
V pondelok sa v bratislavskom hoteli Danube uskutočnilo vyhodnotenie prvého ročníka súťaže Podnikové médium roka 2003. Zorganizovala ju agentúra RM
Production pod záštitou Ministerstva hospodárstva SR a ministra hospodárstva Pavla Ruska.
V kategórii podnikové noviny medzi pätnástimi prihlásenými novinami z firiem z celého Slovenska zvíťazil týždenník U. S. Steel Košice Oceľ východu pred
podnikovými novinami Tatrabanky a EuroTelu. Porota, zložená z významných špecialistov v oblasti komunikácie, hodnotila obsah, grafickú úpravu, prácu s fotografiou a jazykový prejav. Podobných
súťaží sa v Európe zúčastňujú renomované spoločnosti i začínajúce firmy, ktoré tu prezentujú a porovnávajú svoje komunikačné nástroje - ako aktívne a profesionálne komunikujú s klientmi a so
zamestnancami.
Oceľ východu víťazstvom získala oprávnenie používať certifikát, logo a titul Podnikové médium roka.