Výsledky prieskumu o komunikácii nás posunuli bližšie k smartfónom
Keď sme v júni spustili prieskum o komunikácii v U. S. Steel Košice, mali sme už za sebou množstvo rozhovorov o tom, ako zlepšiť informovanosť v rámci podniku. Už pred prieskumom bolo jasné, že je v súčasnosti potrebné prejsť na moderné nosiče informácií, len sme si neboli istí, nakoľko sa naše kolegyne a kolegovia budú vedieť stotožniť s tým, že namiesto tlačených správ by sledovali online nekonečné vlákno správ.
Výsledky prieskumu nás potešili. V prvom rade bola zaujímavá vysoká účasť, pretože prieskumu sa zúčastnilo spolu 2 751 zamestnancov, pričom tlačené dotazníky využilo 1 097 ľudí. Väčšina opýtaných uviedla, že by preferovala elektronické vydania podnikových novín. Nebolo to prekvapujúce u tých, ktorí odpovedali e-mailom. Až 84 percent z tejto skupiny je otvorených elektronickému vydávaniu správ o podniku. Avšak aj väčšina tých, ktorí vyplnili tlačený formulár, boli za elektronické vydania Ocele východu. Zdá sa, že aj čo sa týka vybavenosti smartfónmi, sú na tom hutníci dobre. Takmer 90 percent tých, čo odpovedali e-mailom, používa smartfón a vyše 70 percent tých, čo odpovedali na tlačenom formulári, vlastní moderný telefón. Zdá sa teda, že aj technicky sú naši kolegovia pripravení prejsť na inú formu komunikácie. V týchto dňoch na tom intenzívne pracujeme spolu s kolegami z úseku informačných technológií a veríme, že už v najbližšom vydaní Ocele východu vám budeme vedieť povedať viac o pilotnom spustení projektu, ktorý zabezpečí plynulý tok správ. Pre nás to bude tiež veľká zmena prejsť od vydávania mesačníka k okamžitému publikovaniu informácií.
Okrem zlepšenia informovanosti chceme, aby táto forma bola aj zábavná. Do veľkej miery sa napríklad zjednoduší účasť vo Veľkej súťaži, keď novinky budete dostávať priamo do vášho telefónu a súťažiť budete môcť oveľa komfortnejšie než doteraz.