Vyhľadávanie:

O bezpečnosti za volantom na tri...

O bezpečnosti za volantom na tri...

Július Lang, GM pre marketing a strategické plánovanie

· Ako vnímate bezpečnosť na slovenských cestách?
- Bezpečnosť na slovenských cestách hodnotím veľmi negatívne. Azda horšie z mojich skúseností v našom okolí je už len Poľsko, resp. Srbsko. Myslím si, že sú dva vážne problémy, ktoré negatívne vplývajú na bezpečnosť na cestách. Po prvé, je to nedostatočná infraštruktúra, to znamená, takmer žiadna diaľničná sieť na Slovensku. Uvedomme si, že Košičania cestujú do Bratislavy cez Maďarsko, lebo sú tam postavené diaľnice. Ďalším príkladom je Chorvátsko, kde za extrémne krátky čas pospájali celú krajinu perfektnými diaľnicami. Ja verím, že sa to v krátkom čase podarí aj u nás. Druhým problémom je správanie sa vodičov na cestách. Jednoznačne nám chýba ohľaduplnosť. Mali by sme si brať príklad od vodičov z Nemecka, resp. Rakúska.

· Čo by mali vodiči s ohľadom na zvýšenie bezpečnosti na cestách robiť?
- Uvedomiť si, že nám nič neutečie, že aj my sme niekedy za volantom len začínali a že aj my môžeme mať občas zlý deň.

· Priznáte sa k nejakému zlozvyku za volantom?
- Nerátam sa medzi rýchlych vodičov. Som zástancom plynulej a pohodlnej jazdy. Mojím zlozvykom je telefón, musím sa priznať, že za volantom často telefonujem, snažím sa to obmedziť, ale veľmi sa mi to nedarí. Riešením bude autotelefón s hlasitým odposluchom, ktorý si určite v ďalšom aute dám namontovať.

Ďalšie články

EÚ potrebuje odolné a silné podniky

Tesne pred začiatkom maďarského predsedníctva Európskej únie, ktoré začalo v júli, sa stretli v Budapešti európski zamestnávatelia združení v BusinessEurope, aby rokovali o konkurencieschopnosti a odolnosti európskych podnikov. Republikovú úniu zamestnávateľov reprezentoval na tomto stretnutí jej prezident Miroslav Kiraľavarga.

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...