Vyhľadávanie:

O bezpečnosti za volantom na tri...

O bezpečnosti za volantom na tri...

Adriana Mihálová, GM pre motiváciu a vzťahy s odborovými organizáciami



· Ako vnímate bezpečnosť na slovenských cestách?
- Väčšina vodičov vo všeobecnosti dodržiava základné pravidlá cestnej premávky. Samozrejme, nehovorím o rýchlosti. Celkovo však môžem zhodnotiť, že sa na našich cestách cítim bezpečne primerane ich stavu. Ak to porovnám s niektorými južnými metropolami, kde na cestách vodiči preferujú trúbenie ako základné pravidlo alebo v noci zásadne nepoužívajú svetlá, tak na Slovensku máme maximálne disciplinovaných vodičov.

· Čo by mali vodiči s ohľadom na zvýšenie bezpečnosti na cestách robiť?
- K zvýšeniu bezpečnosti na cestách jednoznačne môžu pomôcť kvalitné diaľnice. Myslím si, že infraštruktúra mala byť na prvom mieste v programe každej slovenskej vlády od vzniku nášho štátu. Tu sme trošku zaspali dobu. Ostáva nám len veriť, že v roku 2010 po 17 rokoch samostatnosti sa dočkáme prepojenie západu s východom. Čo sa týka slovenských vodičov, mužom za volantom by sa zišlo viac ženskej opatrnosti a ohľaduplnosti a ženám viac odvahy a sebavedomia.

· Priznáte sa k nejakému zlozvyku za volantom?
- Ja patrím v podstate k disciplinovaným vodičom. Samozrejme, ani teraz nehovorím o rýchlosti. Rada a často dupnem na plyn, ale len na miestach, kde viem, že si to môžem dovoliť a nikoho tým neohrozím.

Ďalšie články

EÚ potrebuje odolné a silné podniky

Tesne pred začiatkom maďarského predsedníctva Európskej únie, ktoré začalo v júli, sa stretli v Budapešti európski zamestnávatelia združení v BusinessEurope, aby rokovali o konkurencieschopnosti a odolnosti európskych podnikov. Republikovú úniu zamestnávateľov reprezentoval na tomto stretnutí jej prezident Miroslav Kiraľavarga.

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...