Oceľ východu, podnikové noviny U. S. Steel Košice, získala v 6. ročníku súťaže Podnikové médium roka dve ceny. Zvíťazila v kategórii Podnikové noviny, čo ju
oprávňuje rok používať titul Podnikové médium roka 2008 a získala tiež Cenu Hospodárskych novín za najlepšiu obsahovú stránku.
Výsledky súťaže, ktorú vyhlásili Klub podnikových médií v spolupráci s reklamnou agentúrou Euro RSCG, oznámili organizátori v piatok, 15. mája, v hoteli Poľana v
Brusne. Súťažiaci bojovali o ocenenia v desiatich kategóriách - Podnikové noviny, Podnikový magazín - interná komunikácia, Podnikový magazín - externá komunikácia, Elektronické médiá a
audiovizuálna prezentácia, Časopisy neziskových, príspevkových a rozpočtových organizácií verejnej správy, www stránky a intranet, Printové médiá neziskových, rozpočtových a štátnych organizácií,
Podniková brožúra, Podnikový kalendár a Voľné formy.
Súťaž Podnikové médium roka 2008 charakterizovala myšlienka Ste to, čo komunikujete. Súťaž bola pre vydavateľov médií príležitosťou otestovať si kvalitu svojich
interných i externých komunikačných nástrojov v celoslovenskej konkurencii.
Čistý zisk za tretí štvrťrok 2024 vo výške 119 miliónov USD alebo 0,48 USD na zriedenú akciu.