Novinky obchodníka
Predaj našich rúr za ostatné tri mesiace zatiaľ vyznieva pozitívne. Obchodnému tímu pod vedením generálneho manažéra predaja pre radiátory a rúry Marcela Palaia sa darí napĺňať stanovený biznis plán, ktorý si na tento rok vytýčili. Dokonca to vyzerá tak, že ho v prvom kvartáli tohto roku aj mierne prekročia. S prihliadnutím na to, že rúry sú vnímané ako sezónny produkt a väčšina veľkých projektov v Európe zatiaľ „spí“, to možno považovať za úspech. Okrem toho v našich najbližších teritóriách stále cítiť v tomto segmente výraznú nadprodukciu. Neľahkú situáciu potvrdilo aj nedávne zasadnutie Asociácie výrobcov oceľových rúr v Čechách (AVOT – Asociace výrobců ocelových trubek), ktorej sme aktívnym členom. „V segmente rúr pokračujú opatrné nákupy, zákazníci zvyčajne vyčkávajú do poslednej chvíle. Našou výhodou je flexibilita, ako aj fakt, že disponujeme dostatočným množstvom za tepla valcovaných zvitkov, z ktorých sa rúry vyrábajú,“ konštatuje M. Palai, podľa ktorého jeho obchodný tím čaká náročný, no všetci veria, že úspešný rok.
Pozitívnou správou je začínajúca stavbárska sezóna a oživenie na poľskom trhu, kde dostali „zelenú“ niektoré väčšie a dlho odkladané plynárenské projekty. Obchodná skupina M. Palaia, na čele s viceprezidentom USSK pre predaj a marketing Christianom Kornom, sa chystá participovať na celosvetovej výstave Tube Düsseldorf, ktorá sa uskutoční začiatkom apríla. Obchodníci tam majú naplánované stretnutia s našimi významnými zákazníkmi. Okrem toho neustále spolupracujú s kolegami z prevádzok na optimalizovaní substrát manažmentu (teplé zvitky) s ohľadom na prijímané objednávky.