Vyhľadávanie:

Cestovné poriadky na výveskách najneskôr vo štvrtok

Cestovné poriadky na výveskách najneskôr vo štvrtok

V košickom dopravnom podniku je v týchto dňoch rušno. Problémy s nedostatkom vodičov primäli už vedenie DPMK, a.s. od piatku, 25. júla, obmedziť autobusové spoje liniek č. 35 a 36, ale i RA6 a RA7, a tiež úplne zrušiť linku číslo 53. O niekoľko dní, v sobotu, 2. augusta, začnú v reáli fungovať avizované zmeny v mestskej hromadnej doprave. Na definitívnu podobu cestovného poriadku sú zvedaví aj železiari. V Oceli východu č. 30 sme uverejnili jeho skrátenú verziu a zaznamenali sme aj niekoľko ohlasov. Nové linky i obmedzenia spojov cestujúcich netešia. O odpovede na dopyty železiarov sme požiadali riaditeľa dopravy a techniky DPMK a.s. Róberta Nagya.

Katarína Dittelová nám napísala:
Zaujal a veľmi nemilo ma prekvapil článok (rozhovor s riaditeľom dopravy a techniky DPMK, a.s. Košice) o zmenách v mestskej hromadnej doprave od 2. augusta. Z toho celého mi vychádza jediné, že my, zamestnanci U. S. Steel Košice sme zakaždým diskriminovaní. Prvé veľké poníženie prišlo, keď zaviedli tarifu TZR, kde sa mesačný cestovný lístok líši od riadnej tarify T1 o 170 korún, pričom cena riadneho 60 - minútového lístka je rovnaká. Nerozumiem, prečo máme 30 - dňový lístok drahší. A teraz ďalšie prekvapenie. Odchod električiek z VA USSK po 15.36: posledná 15.51 a ďalšia až 18.13? Prečo až taká redukcia spojov? Týmito diskriminujúcimi opatreniami docielia jedine to, že ľudia postupne prestanú využívať služby DPMK a radšej si zvolia cestovanie autami, čo určite nebude mať pozitívny vplyv na naše životné prostredie.

Róbert Nagy:
Tarifa TZR odráža nepomer kilometrov v jazde mestskými linkami a linkami do vzdialených železiarní. Kým cestujúci - abonent na mestských linkách pobudne vo vozidle v priemere 15 - 20 minút, na linkách R a RA je to rádovo asi o 10 minút viac, preto je cena mesačného lístka zvýšená. V prehľade uverejnenom v Oceli východu boli pre jednoduchosť použité len spoje z a na pracovné zmeny, nie výpis ostatných "medzispojov", ktoré budú premávať približne v rovnakom rozsahu ako dnes. Rovnako nebolo uvedené, ktoré spoje sú vykonávané dvojičkami (väčšina spojov na zmeny) a ktoré sólo električkami a ani, ktoré spoje budú označené Z. V súčasnosti finišujeme na prácach spojených s nábehom nového vedenia liniek. Konkrétne cestovné poriadky budú na vývesných cestovných poriadkoch zverejnené najneskôr 48 hodín pred začiatkom platnosti, ako aj na internetovej stránke www.dpmk.sk v približne rovnakom termíne. Viac informácií o cestovných poriadkoch vám poskytneme na bezplatnej tel.: 0800 185 145 v čase od 7. do 15. hodiny.


Jolana Svrčinová sa telefonicky opýtala:
Chýba mi informácia, ako budú spoje do a zo železiarní jazdiť počas dňa. Uvádza cestovný poriadok iba časy odchodov a príchodov na pracovné zmeny? Ak nie, tak po 14.30 hod. je veľmi oklieštený.

Róbert Nagy:
Odpoveď je rovnaká ako v predchádzajúcom prípade. V prehľade sme uviedli len spoje z a na pracovné zmeny, nie výpis ostatných "medzi spojov", ktoré budú premávať približne v rovnakom rozsahu ako dnes.


Petra Brugoša zaujímalo toto:
Na popoludňajšiu zmenu zo sídliska Nad jazerom jazdila doteraz električka R2 s odchodom o 12.48 hod. a príchodom na vstupný areál o 13.21. V novom cestovnom poriadku je posunutý odchod 12.58 a príchod bude zrejme o tých 10 minút neskôr. Už doteraz sme mali na prestup do autobusu VZD (smer Oceliareň) iba 4 minúty. Zaujíma ma, či budeme mať k tomuto i ďalším spojom adekvátne prispôsobené aj cestovné poriadky VZD?

Róbert Nagy:
Príchod spoja linky R2 na VA U. S. Steel Košice je o 13.30 hod. Spoje vnútrozávodnej dopravy na Oceliareň 1 a Oceliareň 2 odchádzajú o 13.25 a 13.40 hod. Plánovanie spojov VZD, časy, trasy a ostatné náležitosti zabezpečuje objednávateľ dopravy - U. S. Steel Košice.


Toľko odpovede. Zmenami v linkovom vedení sa budú dnes, 30. júla, v U. S. Steel Košice zaoberať na mimoriadnom zasadnutí členovia komisie dopravy. Novinárom poskytnú najčerstvejšie informácie o novom linkovom vedení a zmenách názvov zastávok zajtra, 31. júla, člen predstavenstva a generálny riaditeľ DPMK a.s. Michal Tkáč a riaditeľ dopravy a techniky DPMK a.s. Róbert Nagy. O obidvoch stretnutiach budeme informovať v najbližšom vydaní Ocele východu.

Ďalšie články

EÚ potrebuje odolné a silné podniky

Tesne pred začiatkom maďarského predsedníctva Európskej únie, ktoré začalo v júli, sa stretli v Budapešti európski zamestnávatelia združení v BusinessEurope, aby rokovali o konkurencieschopnosti a odolnosti európskych podnikov. Republikovú úniu zamestnávateľov reprezentoval na tomto stretnutí jej prezident Miroslav Kiraľavarga.

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...